Ofte Stillede Spørgsmål
Serviceaftaler
Vi ringer til dig i januar – februar. Dette gør vi hvert år, for at sikre os at du stadig er med på aftalen. Når vi har din accept for fortsættelse af serviceaftalen, kan vi nu skrive dig i vores kalender.
Vi udfører behandlingen mellem 1. februar – 31 maj. Vi giver besked senest 2 dage, før vi kommer på sms. Vi ringer også til dig på dagen når vi er på vej.
Den er ikke bindende og du kan til enhver tid vælge at opsige uden nogle gebyrer, derimod forfalder din garanti, hvis du vælger at opsige den.
Opsigelsen skal enten ske telefonisk på 42 94 22 32
eller på mail: kontakt@vejle-algerens.dk
20 års garantien dækker imod tilbagevendende problemer som flisepest og sort lav på fliserne, der er blevet behandlet med vores algebehandling. Hvis disse problemer opstår inden for garantiperioden og kunden er tilmeldt serviceaftalen, kommer vi og fjerner dem uden ekstra omkostninger.
Inden vi kommer, skal du sørge for at arealet er ryddet for krukker, møbler, biler mm.
Ryk det gerne minimum 5 meter væk fra arealet som skal behandles.
Ved algebehandling af taget, skal blomser langs huset være rykket væk.
Ryk gerne planterne minimum 5 meter væk. Ellers dæk dem til med plastik.
Derudover skal vi have adgang til udendørs eller indendørs vandhane
.